Newvision magazin - Magazin za društvo, nauku i kulturu
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


NEWVISION MAGAZIN (ISSN 1840-2798 ONLINE)
 
HomePočetnaTražiLatest imagesRegistracijaLogin

 

 Upoznavanje sa dječijim poteškoćama u govoru

Go down 
AutorPoruka
Admin
Admin
Admin
Admin


Broj postova : 288
Join date : 2010-09-08

Upoznavanje sa dječijim poteškoćama u govoru Empty
KomentarNaslov komentara: Upoznavanje sa dječijim poteškoćama u govoru   Upoznavanje sa dječijim poteškoćama u govoru EmptyWed Sep 22 2010, 08:58

Upoznavanje sa dječijim poteškoćama u govoru Djeca10 Po prvi put, nova studija je ispitivala kako jezičke poteškoće utječu na dječije sposobnosi razumijevanja i prepričavanja pripovjetki.

Kada doživljavamo neki događaj često, naprimjer odlazak u restoran, mi pamtimo aktivnosti koje su dio tog događaja. To se zove ‘skripta’ i mnogi istraživači vjeruju da pohranjujemo informacije u mozgu kao skripte. Stoga ako slušate priču koja se dogodila u restoranu, a i sami ste prije toga bili u restoranu, očekivat ćete da likovi iz priče naručuju, jedu i plaćaju svoju hranu.

Ali kako vi razumijete priču kada čak ne znate ni scenarij?

U ovoj studiji su istraživači sa univerziteta University of Alberta ispitivali pročitanu priču (dvoje djece je išlo u restoran sa svojim majkama) kod 44 osmogodišnjaka sa ili bez jezičkih oštečenja. Kada je priča završena, od djece je bilo zatraženo da prepričaju priču ispitivačima. Djeca sa jezičkim oštećenjima su imala mnoge poteškoće u prepričavanju detalja iz priče.

Otkriveno je da su djeca sa jezičkim poteškoćama često samo u mogućnosti da prepričaju samo jedan ključni detalj iz priče, a veoma iznenađujuće rezultate kod istraživanja djece bez jezičkih poteškoća pokazala su djeca od tri godine koja mogu shvatiti i prepričati određenu priču.

“Ovo istraživanje nagovještava da mi moramo pričati više sa našom djecom o tome šta mi radimo u svakodnevnim situacijama, zbog toga što je djeci sa jezičkim poteškoćama potrebno mnogo više iskustva prije nego što budu sposobna da razumiju i zapamte skriptu,” kaže istraživač Denyse Hayward (University of Alberta). “Kada se djeci čitaju priče, važno je otkriti da li oni razumiju komponente priče, a ako ne razumiju, onda raspravljajte i opisujte to djeci. Ovo će voditi ne samo boljem razumjevanju pripovjetki, nego i većem uživanju u priči.”
Na vrh Go down
https://newvisionmagazin.iftopic.com
 
Upoznavanje sa dječijim poteškoćama u govoru
Na vrh 
Stranica 1/1

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
Newvision magazin - Magazin za društvo, nauku i kulturu :: Newvision Magazin :: NOVI TEKSTOVI-
Idi na: