Nevjerovatno, ali dokazano: Domaća zadaća nema nikakvog utjecaja na ocjene.
Njemačka studija je dokazala da domaća zadaća ima više negativnih nego pozitivnih učinaka. Naime, istraživači su razgovarali sa nastavnicima, učenicima i roditeljima.
Ispostavilo se da domaća zadaća zaista nema nikakvog utjecaja na ocjene. Iznervirani učenici ali i roditelji priznaju da djeca tokom ponavljanja u zadacima domaće zadaće u biti ne shvate više nego na času. Radi se o pukoj svakodnevnoj proceduri koju nastavnici nalažu.
Međutim, i sami nastavnici priznaju da kod trećine učenika domaća zadaća nema nikakvog efekta, niti ima ikakvog utjecaja na poboljšavanje ocjena. Ono što učenici na času nisu shvatili, ne mogu uvijek shvatiti kod kuće radeći domaću zadaću. Zato se aludira na nastavnike, da na času obrate više pažnje na to, da li su učenici zaista shvatili štivo. Očekivati od roditelja da djeci objašnjavaju kod kuće ono što im nastavnici nisu najbolje objasnili na času, također ne predstavlja nikakvo rješenje.
Većina roditelja ovo očekivanje smatra stresnim jer i sami imaju previše obaveza i kada djecu šalju u škole, ne očekivaju da će ih kod kuće morati i sami podučavati onome što je zadatak nastavnika.
U Njemačkoj se na primjer u oglasima često javljaju osobe, koje su spremne da za novac prate obavljanje domaće zadaće djeteta, ali ovo predstavlja dodatne troškove, što je teret za manje imućne porodice.
Zato, dragi nastavnici, prestanite domaću zadaću primjenjivati kod učenika kao pedagošku mjeru zbog koje ni roditelji ni učenici nisu zaista sretni.